piątek, 3 maja 2013

Muzyczne polecanki - Trochę starego polskiego hip-hopu

Różne gatunki muzyczne przewijają się przez nasz blog, od faworyzowanej muzyki reggae, przez klasykę, po klubowe bity. Ale zorientowałem się właśnie, że prawie całkowicie zapomnieliśmy o hip-hopie, zwłaszcza tym polskim. Czas to nadrobić. 
Z tej okazji złożyłem małą playlistę z utworami dość wiekowymi już, ale wciąż wartymi posłuchania. Wybór jest oczywiście wysoce subiektywny i nie przedstawia najlepszych utworów z gatunku. No może przedstawia najlepsze, ale wg Ediego ;) Są to utwory, które kiedyś wpadły mi w ucho, zapadły w pamięć i wywarły na mnie wrażenie. Niektóre są ambitne, a niektóre, mówiąc krótko, frywolne. Dla każdego więc coś miłego!
Miłego słuchania życzę i pozdrawiam w świąteczny dzień!
Edi

Paktofonika - Ja to ja
Posłuchaj >>>

FISZ - Czerwona sukienka
Posłuchaj >>>

Łona - Biznesmen
Posłuchaj >>>

Liber - Skarby
Posłuchaj >>>

Peja - Głucha Noc
Posłuchaj >>>

Mezo - Mezokracja
Posłuchaj >>>

Łona feat. O$ka - Złota Rybka
Posłuchaj >>>

Mezo - Aniele
Posłuchaj >>>

52 Dębiec feat. Ascetoholix - To my Polacy
Posłuchaj >>>

MOR W.A. - Dla Słuchaczy
Posłuchaj >>>

Jeden Osiem L - Jak zapomnieć
Posłuchaj >>>

Karramba - Opowiem wam bajkę
Posłuchaj >>>

Fisz - D.C.P.
Posłuchaj >>>

Paktofonika - Gdyby
Posłuchaj >>>



Brak komentarzy: