poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Na dobry początek tygodnia...Kreatywna muzyka klasyczna z Soleil...

Po wyczerpującej pracy, przyszedł czas na dobrą kawę, a żeby czas upływał w miłej
atmosferze, przygotowałam kilka fantastycznych nutek, którymi chcę się z Wami podzielić.
Na pewno znajdzie się ktoś chętny na wspólne wypicie kawy i posłuchanie dobrej muzyki.
To już druga nasiadówka przy muzyce instrumentalnej, która niesamowicie mnie uspokaja
i ładuje megapozytywną energią. A, że tydzień jest długi, więc baterie trzeba porządnie naładować.
Dziś usłyszycie znane utwory w wykonaniu duetu smyczkowo-klawiszowego znanego pod nazwą :
~The Piano Guys.
Świetnie się ich słucha, a jeszcze milej się to ogląda.

Enjoy!



Jako pierwszy utwór, nie bez przyczyny wybrałam cover Elvisa Presley'a
"Can't Help Falling in Love". Tytuł mówi sam za siebie i nie trzeba przy tym nic więcej dodawać.




Kolejny utwór, to przepiękna ballada, napisana przez Harolda Arlena, która przez lata śpiewana była przez wyborne nazwiska, zarówno przez Judy Garlan, Franka Sinatrę, Boba Marleya jak i Norah Jones. Chodzi mi tu o nic innego, jak o "Over the Rainbow".

"Somewhere over the rainbow...and the dreams that you dream of
dreams really do come true." Czego Wam z całego serca życzę :)


I na koniec, już bez słów z mojej strony...

Seriously incredible :)
Beethoven's 5 Secrets - OneRepublic Cello/Orchestral Cover - ThePianoGuys


Titanium / Pavane Piano/Cello Cover - David Guetta / Faure - ThePianoGuys


Christina Perri - A Thousand Years Piano/Cello Cover- ThePianoGuys


Desert Symphony (Southern Utah's Landscape) - ThePianoGuys


Just the Way You Are - Bruno Mars (Piano/Cello Cover) - ThePianoGuys


I kołysanka ode mnie na dobranoc. Do usłyszenia niebawem!

Twinkle Lullaby - Twinkle Little Star - ThePianoGuys ThePianoGuys



Brak komentarzy: