sobota, 24 listopada 2012

Teledysk na dziś: Karma Chameleon

Uśmiechnij się! Jest sobota, jest weekend! 
A żeby jeszcze bardziej poprawić sobie humor, warto usiąść na cztery minuty i obejrzeć stary, mega pozytywny teledysk. W 1983 r. zespół Culture Club któremu przewodził kontrowersyjny nieco Boy George wzbogacił nurt "new romantic" kolejnym singlem Karma Chameleon, do którego został nagrany teledysk. Zarówno piosenka jak i klip wzbudzają mimowolny uśmiech u niemal każdego słuchacza. A tekst? Ten jest oczywiście o miłości! W rozszerzeniu przedstawiamy tłumaczenie.
Miłego słuchania, miłego oglądania, miłej soboty! :)


Tłumaczenie (źródło: www.tekstowo.pl)

Zupełnie porzucona miłość w Twoich oczach
Jeśli uwierzę w Twoje kłamstwa, powiedziałabyś,
że jestem mężczyzną bez opini
że jestem mężczyzną, który nie wie
Jak przekonywać do swojego zdania.
Przychodzisz i odchodzisz,
Przychodzisz i odchodzisz.

Karma, karma, karma, karma, karma, kameleon*
Przychodzisz i odchodzisz
Przychodzisz i odchodzisz
Miłość byłaby prosta gdyby twoje kolory były jak w moich snach:
Czerwone, złote i zielone
Czerwone, złote i zielone.

Nie słyszałem twojego marudzenia każdego dnia
I kiedyś byłaś taka słodka, słyszałem jak mówisz
Że moja miłość to uzależnienie
Kiedy się przytulamy, to uczucie jest silne,
Kiedy odchodzisz, odchodzisz na zawsze.
Podążasz dalej,
Podążasz dalej.

Karma, karma, karma, karma, karma, kameleon*
Przychodzisz i odchodzisz
Przychodzisz i odchodzisz
Miłość byłaby prosta gdyby twoje kolory były jak w moich snach:
Czerwone, złote i zielone
Czerwone, złote i zielone.

Każdy dzień jest jak szkoła przetrwania.
Jesteś moją ukochaną, nie rywalką
Każdy dzień jest jak szkoła przetrwania,
Jesteś moją ukochaną, nie rywalką.

Jestem mężczyzną bez opini
Jestem mężczyzną, który nie wie
Jak przekonywać do swojego zdania
Przychodzisz i odchodzisz
Przychodzisz i odchodzisz.

*chodzi o osobę, która często zmienia swoje zdanie i zachowanie, jak kameleon przystosowuje się do otoczenia

Brak komentarzy: