piątek, 7 marca 2014

Teledysk na dziś: Chant 2006

Wracają wspomnienia... przynajmniej moje :) Najlepsza (wg mnie) płyta zespołu Maleo Reggae Rockers nosi tytuł REGGAEMOVA. Krążek ujrzał światło dzienne w 2006 roku i od razu podbił serca reggaowej (i nie tylko) publiczności. Płyta była zupełnie inna niż poprzednie. Między innymi dlatego, że Darek Malejonek zaprosił do współpracy min. chłopaków z Vavamuffin. Singiel o tym samym tytule pojawił się na wielu listach przebojów.
A ja na przekór niejako, dzisiaj chciałem zwrócić Waszą uwagę na najbardziej niepozorny utwór z tej płyty zatytułowany CHANT 2006. Dwie krótkie zwrotki zawierają więcej pozytywnej i naprawdę mądrej treści, niż wszystkie pozostałe numery z płyty. Utwór trochę niedoceniony i zapomniany... do czasu...
Zespół przypomniał CHANT 2006 w czasie koncertu w "Czwórce" 15 października 2011 roku. Świetne wykonanie, dodatkowo rozszerzone o "nawijkę" z zupełnie innego utworu.
To nagranie daje niezłego pozytywnego kopa, przynajmniej mi, czego i Wam życzę :)
A i przy okazji życzę jak najbardziej udanego weekendu!
Edi Er

Obejrzyj na YouTube >>>
Posłuchaj oryginalnej wersji utworu z płyty Reggaemova >>>


Brak komentarzy: