piątek, 26 października 2012

Muzyczne polecanki: Muzyka klasyczna inaczej...

Obiecałam Wam kiedyś, że napiszę artykuł poświęcony muzyce wyłącznie instrumentalnej.
Dość długo, zajęło mi jego przygotowanie, ale w końcu się udało.
Wielu z Was, podczas moich audycji miało okazję do poznania kilku fantastycznych instrumentalistów. Między innymi utalentowaną skrzypaczkę, tancerkę i kompozytorkę
- Lindsey Stirling. I to właśnie ją Wam dziś przedstawiam!
Dla Tych, którzy nie mieli okazji jej jeszcze poznać, przygotowałam listę utworów, które
z całą pewnością poruszą Wasze serca.



Pozwolę sobie stwierdzić, że to wykonanie jest o niebo lepsze od oryginału, ale jest to
tylko moje skromne zdanie.



/"A Thousand Years" - Christina Perri/
  
DALSZA CZĘŚĆ W ROZSZERZENIU >>
Kolejne dwa utwory, to nowoczesny beat, wspaniały plener i zachwycające skrzypce, które odgrywają tu najważniejszą rolę...To jest coś, co mnie po prostu zachwyca.

Zatem posłuchajcie:
Dubstep Violin - Crystallize >>
Dubstep Violin - Elements >>       

A teraz czas na utwór skoczny, rytmiczny i mega pozytywny. Ja przy nim, nie potrafię usiedzieć
na miejscu. Tak więc „We party rock yeah!...Shake That !” ;)
Party Rock Anthem >>

W kolejnym utworze, mamy do czynienia z (jak to sobie nazwałam) "symfonią epickości".
Co więcej! Język śpiewany w utworze, to nic innego jak alfabet smoków!!!
„Voth aan suley kwahro nit faal krein!” tłum. Siła niczym potęga Słońca
Peter Hollens-Skyrim >>
Jeden głos, jedna para skrzypiec!!! Enjoy!!!
Peter Hollens -Game of Thrones >>

Dla wielbicieli Władcy pierścieni mam coś specjalnego!
Lord of the Rings Medley >>

Na sam koniec pyszny deser ode mnie! Mocne uderzenie i Upiór w operze, czyli utwór ze słynnego musicalu...
Phantom of the Opera >>

Tak więc, mam nadzieję, że się Wam podobało...Do zobaczenia i usłyszenia niebawem. Pozdrawiam Was
~ Wasza Soleil

Polecam kanały na YT tych wspaniałych osób:
Lindsey's channel : http://www.youtube.com/user/lindseystomp
Peter Hollen's channel : http://www.youtube.com/user/peterhollens?ob=0
Jake Bruene's channel : http://www.youtube.com/user/JakeBruene/videos?flow=grid&view=0
                                                               

Brak komentarzy: